درباره من

احمد نیکنام متولد 1361 در مشهد است.  در رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شد، در دوران تحصیل  به خاطر علاقه به گرافیک و انیمیشن وارد دنیای گرافیک و تولید نرم افزارهای چند رسانه ای شد.او  بصورت فریلنسری در حوزه گرافیک و انیمیشن شروع به فعالیت کرد. در 16 سال فعالیت حرفه ای خود  همکاریهای بسیاری با شرکت ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی داشته است….

 

وب سایت:
تلگرام:

بیوگرافی احمد نیکنام/مدرس فتوشاپ و پست پروداکشن

احمد نیکنام متولد 1361 در مشهد است.  در رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شد، در دوران تحصیل  به خاطر علاقه به گرافیک و انیمیشن وارد دنیای گرافیک و تولید نرم افزارهای چند رسانه ای شد.

او  بصورت فریلنسری در حوزه گرافیک و انیمیشن شروع به فعالیت کرد. در 16 سال فعالیت حرفه ای خود  همکاریهای بسیاری با شرکت ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی داشته است.

در حوزه تولید نرم افزارهای چندرسانه ای که تلفیقی از گرافیک ، برنامه نویسی و متحرک سازی بود تولیدات موفقی داشته است. و نرم افزار چندرسانه ای « حرف ربط به جای خط فاصله » برای  آستان قدس رضوی تولید کرد که موفق به کسب مقام اول در دومین جشنواره رسانه های دیجیتال شد.

بعد از آن با  سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری  واردهمکاری شد و در زمینه تولید ویدئوها و انیمیشن های آموزشی شروع به فعالیت کرد. پروژه انیمیشن « هفته فرشته » یکی از همکاری های موفق او با شهرداری مشهد بود و به عنوان انیماتور در این پروژه فعالیت کرد.

در ادامه فعالیت خود با شرکت ها و سازمان های  بزرگی مثل محصولات لبنی پالود و شرکت  بوتان ،  بانک ملل ، شرکت الیت و سازمان تاکسیرانی مشهد  در زمینه تولید موشن گرافیک  و انیمیشن وارد همکاری شد .

در سال ها ی اخیر  به خاطر علاقه به بحث بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا بصورت جدی به مطالعه و کسب تجربه پرداخت و در زمینه تولید محتوای حرفه ای در فضای وب با شرکت ها  و کارآفرین ها وارد همکاری شده است.

 

  • طراح گرافیک : همکاری با بسیاری از شرکت ها و سازمان ها در پروژه های تبلیغاتی
  • طراح موشن گرافیک : طراحی و تولید پروژه های متعدد موشن گرافیک برای شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی
  • گرافیست وب : مشاوره و همکاری با شرکت ها در طراحی صفحات وب سایت ها
  • بازاریابی اینترنتی: فعال در حوزه بازریابی اینترنتی و تولید محتوا
  • نمونه هایی از سوابق کاری:
  • نرم افزار چندرسانه ای حرف ربط جای خط فاصله ( گرافیست و انیماتور) – کسب مقام اول در حوزه خانواده در سومین جشنواره رسانه های دیجیتالی
  • انیمیشن شهرفرشته به سفارش شهرداری مشهد ( انیماتور)
  • همکاری با شرکت لبنیات پالود به عنوان گرافیست و طراح موشن گرافیک
  • تولید موشن گرافیک های متعدد برای سازمان تاکسیرانی ، الیت و شورای شهر مشهد

مهارت ها

افترافکت نیکنام  سینما فوردی نیکنام  فتوشاپ نیکنام

ارسال پیغام

[contact-form-7 404 "یافت نشد"]

دوره های آموزشی من